פרק 1- שיווק במאה 21
המושגים העיקריים עמ' 29-35
שיווק הוא תהליך חברתי וניהולי שבאמצעותו משיגים יחידים וקבוצות את מה שהם צריכים ורוצים
על ידי יצירה, הצעה והמרה של מוצרים בעלי ערך עם יחידים וקבוצות אחרים.
צורך אנושי הוא מצב של חוסר בסיפוק בסיסי כלשהו (מזון, מים, ביגוד, בטחון וכו.)
רצונות הם תשוקות לסיפוקים יחודיים של צרכים- רצונות אנושיים מתעצבים ומשתנים תדיר ע"י
כוחות ומוסדות חברתיים בהם: מוסדות דת, בתי ספר וכו'.
צורך :תחושה סובייקטיבית של פער לבין מצב מצוי לרצוי
לסיכום המלא לחץ כאן
גרסה נוספת 1
גרסה נוספת 2
גרסה נוספת 3
המושגים העיקריים עמ' 29-35
שיווק הוא תהליך חברתי וניהולי שבאמצעותו משיגים יחידים וקבוצות את מה שהם צריכים ורוצים
על ידי יצירה, הצעה והמרה של מוצרים בעלי ערך עם יחידים וקבוצות אחרים.
צורך אנושי הוא מצב של חוסר בסיפוק בסיסי כלשהו (מזון, מים, ביגוד, בטחון וכו.)
רצונות הם תשוקות לסיפוקים יחודיים של צרכים- רצונות אנושיים מתעצבים ומשתנים תדיר ע"י
כוחות ומוסדות חברתיים בהם: מוסדות דת, בתי ספר וכו'.
צורך :תחושה סובייקטיבית של פער לבין מצב מצוי לרצוי
לסיכום המלא לחץ כאן
גרסה נוספת 1
גרסה נוספת 2
גרסה נוספת 3
2 תגובות:
תודה רבה,
אין על החומרים של האוניברסיטה הפתוחה.
בימבה
תודה רבה!
הוסף רשומת תגובה