סיכום לבחינה בפרסום – נושאים עיקריים וחשובים
יחידה 1 תקשורת ופרסום
ישנן שתי גישות לניהול קמפיין פירסומי: גישת ניהולית וגישה תקשורתית.
גישה ניהולית – לפיה, ניהול הפרסום דומה עקרונית לניהול כל פונקציה ארגונית אחרת כמו: כח אדם, שיווק, מלאי.
תהליך ניהולי המפרט את תהליך יצירת הפרסומות לשלבים :
קביעת יעדי הפרסום (חייבים להיות מדידים, הקף מכירות, סקר)
קביעת קהל יעד-כדי למנוע בזבוז משאבים
קביעת תקציב פרסום
אסטרטגית פרסום (החלטות מסר:איזה מסר רוצים להעביר ואיזה מדיה הכי נכונה, מדיה:באיזה מדיה להשתמש)
מדידת יעילות הפרסום-בפועל לא תמיד מיושם.
2 תגובות:
אף קישורים לסיכומים לא עובד!!!!
הכל עובד תנסה שוב
הוסף רשומת תגובה